جهت نظارت استاد راهنما/ گروه/ دانشكده/ دانشگاه بر حسن اجراي نظام مند رساله، نحوه پيشرفت آن، و نيز پايش انجام به موقع وظايف دانشجو، ارائه “گزارش شش ماهه عملكرد دانشجويان دكتري به استاد و گزارش استاد راهنما به مدير گروه” در كارگروه دانشجويان سنواتي و كميسيون تحصيلات تكميلي دانشگاه به تصويب رسيده است و از آذرماه امسال با استفاده ار سامانه مربوط عملياتي خواهد بود. لازم به ذكر است كه در اين نامه و سامانه مذكور، منظور از ”استاد راهنما“، ”استاد راهنماي اول“ است.

تمام دانشجوياني كه به يك عضو هيات علمي (استاد راهنما) انتساب يافته اند (خواه از پيشنهاده خود دفاع كرده باشند يا دفاع نكرده باشند) بايد هر سال دو بار در ماه ­هاي خرداد و آذر نسبت به تكميل و ارسال گزارش عملكرد خود به استاد راهنما (كاربرگ فعاليت شش ماهه) در سامانه پويا اقدام نمايند. استاد راهنما پس از بررسي گزارش دانشجو، ممكن است آن را جهت اصلاح به دانشجو بازگشت دهد، يا آن را پذيرفته و بخش مربوط به خود را در خصوص فعاليت شش ماهه دانشجو تكميل و جهت تاييد به مدير گروه ارسال نمايد.

هر دانشجو در هر نيمسال فقط يك گزارش مي تواند ارسال نمايد. زمان تكميل و ارسال گزارش توسط دانشجو در نيمسال اول تحصيلي از 15 آذر الي 30 آذر و در نيمسال دوم تحصيلي از 15 خرداد الي 31 خرداد مي باشد. در اين مدت امكان بررسي گزارش دانشجو براي استاد راهنما و تاييد يا بازگشت آن وجود خواهد داشت. پس از اتمام زمان مشخص شده، امكان ارسال گزارش وجود نخواهد داشت. اگر دانشجو گزارش خود را در زمان مقرر ارسال ننمايد، مقتضي است استاد راهنما در نيمسال اول تحصيلي از 1 دي الي 15 دي و در نيمسال دوم تحصيلي از 1 تير الي 15 تير، كاربرگ ارزيابي خود از دانشجوي مورد نظر را ايجاد، تكميل و براي مدير گروه ارسال نمايد.

شايان ذكر است كه تمام اطلاعات وارد شده در كاربرگ هاي دانشجو و استاد راهنما در صورت عدم ارسال در مهلت مقرر (خواه قبلا ذخيره موقت شده باشند و خواه جهت اصلاح برگشت داده شده باشند)، حذف خواهند شد.

بديهي است اولويت استفاده از امكانات متنوع پژوهشي دانشگاه شامل فرصت تحقيقاتي، شركت در همايشها، دوره دانش

آموختگي، دوره پسادكتري، و غيره با دانشجويان دكتري است كه گزارش عملكرد شش ماهه خود را به موقع ارسال نموده باشند

 نشانی: پورتال پویا --> لبه آموزشی --> منوی تحصیلات تکمیلی --> لینک گزارش عملکرد دانشجو

 

scientometrics

سامانه اطلاعات علمی اعضای هیات علمی

support

تسهیلات پژوهشی ویژه ستادها