این رویداد جهت گسترش ارتباط عمیق و مستمر صنعت و دانشگاه و با توجه به ضرورت جهت دهی بیش از پیش پایان نامه‌ها / رساله‌ها به پژوهش‌های کاربردی و همچنین تقویت کارگروهی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد خارج از پایان‌نامه یا رساله و با هدف تربیت و جذب نیروی انسانی مستعد در صنایع، به صورت سالانه به یک محصول فناورانه برتر شایسته این جایزه اختصاص می‌یابد.

محصولات فناورانه در حوزه‌های "صنعت خودرو/ رباتیک و اتوماسیون صنعتی / محصولات پلیمری (غیر دارویی)  (مورد استفاده در پزشکی و همچنین محیط زیست و انرژی‌های تجدید پذیر (با محوریت محصولات شیمیایی)" می‌توانند در فرآیند ارزیابی این جایزه قرارگیرند، منوط به اینکه برای محصول فناورانه منتج از پایان‌نامه / رساله یا محصول فناورانه از تیم دانشجویی در فاصله زمانی 1/11/1401 لغایت 15/11/1402 انجام شده باشد.

ارسال عنوان و چکیده محصول فناورانه ساخته شده به همراه کلیه مستندات، گزارش‌ها و فیلم و کلیپ‌های موجود مرتبط با معرفی محصول توسط دانشجو به صورت حضوری به دبیرخانه مربوط یا به آدرس پست الکترونیک () حداکثر تا 15 آذر‌ماه 1402 برای ارزیابی اولیه آن ضروری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آقای مهندس صنوبری (داخلی 2405) تماس حاصل کنید.

این رویداد با همکاری و حمایت مالی گروه صنعتی پارت لاستیک و دانشگاه برگزار خواهد شد و جایزه ویژه دانشجویان این رویداد یک دستگاه خودرو کوییک می باشد. برای محصولات فناورانه‌ای که در رتبه دوم و سوم قرار می‌گیرند، متناسب با میزان نوآوری آنها جایزه‌ای نیز اختصاص می‌یابد. برای اساتید راهنما جوایز جداگانه‌ای متناسب با نقش آنها در تکوین محصولات فناورانه، تقدیر به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است اولین دوره این رویداد در سال 1401 برگزار شد و تیم دانشجویی هگزا به سرپرستی دکتر اکبرزاده، عضو هیأت علمی گروه مهندسی مکانیک و مسئول آزمایشگاه رباتیک دانشکده مهندسی موفق شدند جایزه نخستین دوره را از آن خود کنند.

 

khodro

scientometrics

سامانه اطلاعات علمی اعضای هیات علمی

support

تسهیلات پژوهشی ویژه ستادها